Wysyłka i dostawa
Oferujemy możliwość dostawy kurierem, do punktów odbioru oraz osobistego odbioru zamówienia.
Koszt wysyłki zależy od wyboru przewoźnika, sposobu płatności oraz wartości Twojego zamówienia.
Udostępniamy możliwość odbioru osobistego w naszych sklepach stacjonarnych w Gliwicach, Warszawie, Katowicach i Wrocławiu.
Sposób wysyłki możemy zmienić tylko na etapie zbierania i pakowania produktów. Jeśli chcesz zmienić swoje zamówienie, prosimy o jak najszybszy kontakt pod numerem tel. +48 32 332 44 88 (pon. - pt.: 8:00 - 17:00).
Adres dostawy możemy zmienić tylko na etapie zbierania i pakowania produktów. Jeśli chcesz zmienić adres wysyłki, prosimy o jak najszybszy kontakt pod numerem tel. +48 32 332 44 88 (pon. - pt.: 8:00 - 17:00).
Status przesyłki ze swoim zamówieniem możesz sprawdzić na stronie wybranego przewoźnika.
W sklepie 8a.pl wysyłkę towaru realizujemy wyłącznie na terenie Polski. Jeśli zamawiasz z zagranicy, odwiedź stronę naszego sklepu w danym kraju (znajdziesz ją w stopce naszej strony internetowej).
Każde zamówienie realizujemy tak szybko jak to możliwe, dlatego niestety nie ma możliwości ich połączenia.
Przy odbiorze uszkodzonej paczki możesz odmówić jej przyjęcia. Jeśli paczka została już odebrana, spisz protokół szkody z kurierem lub uzupełnij protokół elektroniczny. Przepraszamy za niedogodności.